اس ام اس
(●̮•) vefasiz donya (•̮●)

 

آسمان وقف نگاهت گل من / مانده ام چشم براهت گل من / هرکجا هستی و باشیگویم / که خدا پشت و پناهت گل من
 
 
دم به دم ساعت به ساعت یادتم ، گر خوشم یا ناخوشم در هر دو حالت به یادتم.
 
 
لبخند تو را چند صباحی است ندیدم.... یکبار دگر خانه ات آباد ، بگو سیب!!
 
 
طوری نیست آدم واسه کسیکه دوسش داره غرورشو از دست بده ، ولی فاجعه است که به خاطر غرورش کسی رو که دوست داره از دست بده.
 
 
دل عاشق چه غمگینه خدایا ، غم عاشق چه سنگینه خدایا ، دیگه عاشق نمیشم تا قیامت اگه عاشقی اینه خدایا...
 
 
فکر کردی اس فرستادم کارم پیشت لنگه یا دستم زیره سنگه؟
نه گلم دلم واست تنگه!
 
 
سلام سلامتی میاره سلامتی نشاط میاره،نشاط شادی میاره،شادی زندگی میاره،زندگی زن میاره،زن بچه میاره،بچه دردسر میاره،دردسر بدبختی میاره...
اصلا سلام سلام نکنی سنگین تری!
 
 
عشق با لهجه شیرین شیرازی:
دلوم میخادبرم بالوییه یکوه بلندی از ته دلوم با تموم وجودوم با صدوی بلند جار بزنم دوست دارم ولی حوصلم نمیشه.
 
 
لبخندت را به هر قیمتی خریدارم.....
شوخیکردم، نخندیا!
هزار تومن بیشتر ندارم
 
 
خاطرات ، چوبهای خیسی هستند که با آتش زندگی نه میسوزند و نه خاکستر میشوند...
 
 
شانس یکبار در خونه ادم رو میزنه

ولی بد شانسی دستش رو از رو زنگ ورنمیداره

بدبختی هم که کلید داره هر وقت بخواد میاد تو !

اینه زندگیما !
 
 

هیچیچندش آور تر از این نیست که بخواییه تف جانانهکنی

بعد به محض اینکه بگی خخــــخخخخخخ ..

یکی از دوستات جلوت سبز شهو مجبور شی تفت رو قورت بدی !
 
 
والمنتخبین فی رجال هذه کت و الشلوار !
و هن نساء هما لا ینتخبون ۵۰۰ لباس فیالکمد !
)
و برای مردان آپشنی قرار دادیم به نام کت‌شلوار در حالیکه
زنان تاروز قیامت از خود میپرسند حالا چی بپوشند ! (
 
 
دو خصوصیت فقط و فقط تو رانندگی بانوان دیده میشه
۱راه نمیرن !
۲راهنمیدن !
 
 
بی شعورییعنی :
لطف دیگران را وظیفه ی آنان پنداشتن
پس بدون که بی شعور فحشنیست !
بیشعور !
 
 
شعبده باز با کلک از کلاهش خرگوش در میاره
من هنوز از قلبم توئه گوساله رونتونستم در بیارم !
 
 
خدا زن را آقرید , بعدش لوازم آرایش را و سپس جراحیپلاستیک را و بعد از آن پروتز !
و بعدتر از آن لباس های زیبا را
و وقتی دید باز هم زن ها زیبا نمیشن، دیگهآخرین راه را فتوشاپ دید!!
 
 
میگن هر کی رفیقش خوشگله بهشتیه... کوفتتون بشه که به خاطر من میرید بهشت...!
 
 
حالم را پرسیدند ،گفتم رو به راهم ! نمی دانند رو به راهی هستم که تو رفته ای.
 
 
مرگت درست از لحظه یی آغاز می شود که در برابر آن چه مهم است ، سکوت میکنی . .
 
 
گاهی وقتا
 
از کنار غصه ها باید رد شد و گفت ” میگ میگ ” !
 
 
کاش دل آدم هم عین دماغ بود.
وقتی میگرفت فین می کردی وا میشد!
 
 
باهات میام نفس نفس تو آسمون توی قفس
از اولش تا آخرش دوست دارم همین و بس .
 
 
 
 
 
چطور بود؟ نظر بدید
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط بنیامین تیموری

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 18189
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



<-PollName->

<-PollItems->